Vysvetleni, Krupka

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pondělí Duben 28 11:47:26 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Eugene Svoboda <e_svoboda na pop1.mail.uk.psi.net>:
-> bohuzel jste si nasel spatnou adresu:
-> FROM a SENDER neni totez!
-> odpovidejte na from ne na sender (coz se meni podle toho jak se k Vam
-> email dostane - podivejte se na hlavicku Vaseho prispevku)

odpovedajte na Reply-To:ak nie je tak na Sender: ak nie je tak na From:
ako standardne, ck chcete odpovedat natvrdo osobe ktora to poslala (nie do
klubu) tak predsa len na ten From:

-> Ja jsem rad ze v jinych odpovedich lide klidne priznali ze pouzivali
-> Linux ne pro vyhody (jsou tam nejake) ale proto ze je ZDARMA.

kto povedal ze nie pre vyhody ? vacsinou to je NIE LEN pre vyhody...

-> Pro vsechny ty vyhody co o nich fandove radi mluvi jsou v pouzivani
-> Linuxu nevyhody - a vic. Jen se podivejte na tuto konferenci (Nastenku -
-> NEWS)
-> ktera ma nejvice lidi, hledajici pomoc - protoze maji s Linux potize!
-> Nechci rikat ze by nemeli potize s jinym operacnim systemem, ale
-> podivejte se sam.

tazko povedat preco to je. rozhodne nie pre to ze to co niekto nazyva vyhody
su nevyhody. a prehlasit vsetky vyhody za nevyhody len preto ze ludia maju
problemy je podla mna nezmysel.

-> > Proc pouzivat ten ktery OS si musi rozhodnout kazdy sam na zaklade svych
-> > potreb a pozadavku a kapsy (resp. toho co v te kapse ma)
-> Ano, s tim souhlasim - bohuzel, casto vidim ze ta "hloubka" kapsy
-> rozhoduje vice nez potreby a pozadavky prace!

Nuz, kopa ludi robi(la) so systemom (pripadne programami) nacierno,
a ked niekto pouziva komercny program napriklad word nie je to preto ze je
najlepsi ale pretoze to je 'standard'

a verim ze aj keby linux stal kolko 95 alebo NT kopa ludi by si ho kupila...

-> V ZADNEM PRIPADE nepropaguji pouziti Window (95, 97 a ani NT!) Uplne se
-> divim, kdyz vidim Linux padelany aby vypadal jako WINDOWS!!!

nuz to nie je linux to je window manager volny aj mimo linuxu. ale tiez sa
mi nepaci (olvwm is the best)

-> > Jako priklad lze uvest jednu uchylku uzivatelu produktu fy MS.
-> > Nezajimaji je nejake standardy, (SNIP)
-> Firma MS ma sve vlastni standarty - to je - prodat co nejvice JEJICH OS
-> (at je spatny zakaznikovy nevyhovujici a nebo ne)

vzdy ked sa vo svete nieco objavi, Micro$hit si musi urobit vlastnu verziu
(activex vs java) hoci aj horsiu

-> Podle meho je v Cechach tezko mluvit o standardech, kdyt se nemuzete
-> dohodnou ani o standartnim kodovani cestiny! Ale standards take vse
-> nevyresi!

hej ale kto ma na tom vinu ? nie my. ale zvonka nam vopchali 852 potom
1250 zatial co prirodzeni kamenicki su aj tak lokalne najlepsi
a ohladne standardov - neexistenciou standardu v kodovani nie je mozne
ospravedlnit neexistenciu a ignoranciu standardu v inych veciach...

Nakoniec moj malicky nazor:

UNIXy (a programy tam) su viac konfigurovatelne a schopne prave preto ze sa
programatori sustredia pri vyvoji na tieto vlastnosti a nie na pocet velkost
a farbu okien a podobne 'vlastnosti' ktore maju produkty beziace pod DOS/om
a WIN*. A prave preto su menej uzivatelsky pritazlive a pritom viac
kvalitne.
--
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar na ccnews.ke.sanet.sk