Vysvetleni, Krupka

Eugene Svoboda e_svoboda na pop1.mail.uk.psi.net
Pondělí Duben 28 13:40:28 CEST 1997

Pane Zdenek (Zdenku?),

Dekuji za Vas prispevek, ktery se zameruje na diskuzi radsi nez na
osobnost. Bohuzel jsem dostal z Cech nekolik email, ktere byly vice mene
sproste a o UNIX/Linux nediskutovali. Takova reakce vyvolava otazka o
Linux tady (ale prekvapilo me to z Cech).

Radite mi, avych se podival na stranku statistiky. Jak je znamo
statistikou se da dokazat cokoli. Urcite take vite, kolik z techto
sytemu bylo "navstiveno" hackery, firewalls nebo ne. Urcite vite, ze
denne se mnoho organizaci zabyva jak takovymto navstevam zabranit. Podle
meho, kdyby OS byly tak bezpecne, jak jsou inserovane ze jsou (LINUX je
pouze jeden z OS, ktere maji problemy), mnoho programatoru by bylo bez
prace.

 (cut)
> Prosazujete nejaky urcity OS ? Nelibi se Vam konkretne Linux
> ? Nebo to mel byt pokus o vyssi osvetu v Cesku, kde maji vsichni hluboko
> do kapsy ?
Ne, neprosazuji ani ten a  ani nejaky druhy system. Co bych prosazoval,
kdybych mohl, by bylo aby OS byl vybiran pro to co dela (a ma mnoho
dobrych casti!) a ne proto, ze je zdarma. Prosazoval bych aby APLIKACE a
ne PENIZE meli nejvetsi vliv pri vyberu OS. Bohuzel, zijeme v normalnim
svete a ne v Utopii a proto chapu, ze casto finance (a ucetni) vladnou i
tam, kde by podle meho nemely vladnout - kde by meli vladnout system
managers.

Proto jsem se ptal, proto jsem dostal odpovedi (i sproste)!

Prodim Vas, aby jsme nenudili jine lidi, muzeme tuto vec ukoncit?