Pascal & Linux ?

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Duben 28 13:34:55 CEST 1997

On Mon, 28 Apr 1997, Ondrej Bezucha wrote:

> O nicem takovem (jako obvykle) nevim. Pouzivat packal v Linuxu, ktery
> je zcela postaven na cecku a trochu na assembleru je opravdu divny pocin.

Mozna. Ale jde o jeden z programovacich jazyku, a tak by snad bylo smutne
jej proste ignorovat. Ostatne, i pascal ma sve prednosti.

> Proc ne, ale musi se najit nekdo, kdo mi jasne, srozumitelne a cesky vysvetli
> HOW TO. :-)
> 				Ja *
>
> *) Rozumejte : Ondra :-)

OK. Tak se hlasim, o nejaky HOWTOs k PERLu.

                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |