Pascal & Linux ?

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Duben 28 15:31:20 CEST 1997

> Mozna. Ale jde o jeden z programovacich jazyku, a tak by snad bylo smutne
> jej proste ignorovat. Ostatne, i pascal ma sve prednosti.
Ja jsem nikdy packal nezatracoval. Ja jen rikam, ze Linux a dalsi UNIX based
systemy jsou dela'ny v cecku a tak se i system chova ceckovsky. Poskytuje
ceckovsky prostredi atd. Pascal je urcen predevsim pro vyuku a ne pro profi
nebo neprofi programovani.

> OK. Tak se hlasim, o nejaky HOWTOs k PERLu.

Tak moment tu odbornou prednasku jsem zadal ja, jelikoz Perl dost silne neumim.
:-)

				Ondra