ADMIN

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 28 13:53:39 CEST 1997

Ondrej Bezucha pise:
: >
: > 	Zaradil jsem instruc.com do .ignored a poslal jsem
: > upozorneni na postmastery domen pixi.com, best.com, home.com,
: > erols.net a bbplanet.com, coz byly domeny, ktere byly na konci
: > Path v tom "prispevku". Ma to NNTP-Posting-Host: annex10-23.pixi.com,
: > takze pokud je pixi.com slusny provider, tohoto cloveka
: > odpoji.
:
: Tohle mi pripada jako prilisne pouziti sily. Nechci toho cloveka nijak
: chranit (mam o nem sve mineni), ale on prece rekl jen svuj nazor.

	Je rozdil, kdyz rekne nekdo svuj nazor, a kdyz tento nazor posle
do vsech cz.* skupin, aniz tyto s timto nazorem maji cokoli spolecneho.
Nebo mate pocit, ze teroriste, kteri se domahaji zverejneni svych nazoru
v televizi nebo v rozhlase, taky jen "zverejnuji svuj nazor"?

: Pokud si to nekdo vzal prilis k srdci je to jeho vec. ja myslim ze to je
: dalsi prehnana reakce. (doufam ze taky nebudu odpojen)

	Myslim, ze moje reakce na tento spam (dnes jiz prisel treti
z toho sameho mista) je pomerne standardni reakci na internet spam
a je navic v souladu s pravidly pouzivani teto konference, ktera jsou
zde pravidelne zverejnovana -- pokud nekdo ma neco proti nim,
necht pise.

: Zadnym straslivym zpusobem nas neurazil, pokud ano, tak me teda ne.
: (sem jsem chtel napsat neco ne zrovna lichotiveho, ale pak jsem si to
: rozmyslel)

	To je dobre, neni nutne, abychom zahlcovali skupinu off-topic
prispevky. Od toho je tu spravce konference, aby na tyto veci reagoval.

-Yenya

PS.: Pokud ma nekdo pocit, ze bych funkci spravce konference linux na muni.cz
	nemel zastavat ja, necht da vedet.
--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //