ADMIN

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Duben 28 15:26:05 CEST 1997

> 	Je rozdil, kdyz rekne nekdo svuj nazor, a kdyz tento nazor posle
> do vsech cz.* skupin, aniz tyto s timto nazorem maji cokoli spolecneho.
> Nebo mate pocit, ze teroriste, kteri se domahaji zverejneni svych nazoru
> v televizi nebo v rozhlase, taky jen "zverejnuji svuj nazor"?

Tohle mi tak trochu uniklo a taky se za to omlouvam. Ja mam totiz taky dost
posty a tak se nevenuju tomu, kam mi to kdo poslal. Takze se jeste jednou
omlouvam.

> 	Myslim, ze moje reakce na tento spam (dnes jiz prisel treti
> z toho sameho mista) je pomerne standardni reakci na internet spam
> a je navic v souladu s pravidly pouzivani teto konference, ktera jsou
> zde pravidelne zverejnovana -- pokud nekdo ma neco proti nim,
> necht pise.
no comment

> PS.: Pokud ma nekdo pocit, ze bych funkci spravce konference linux na muni.cz
> 	nemel zastavat ja, necht da vedet.

To snad nikdo nerikal ani nenaznacoval. Nevim kde se to tu vzalo, myslim ze
konference se celkem drzi, takoveho okecavani neni (obvykle) moc (ikdyz musi
byt) takze opravdu neni duvodu. Ze se najde jeden <CENSORED> (nebo nekdy i vice)
kteri se pokouseji dovest admina k silenstvi je normalni a je to riziko povolani
 Neni si tedy na co stezovat.

				Tak pravil
					Ondra