Dotaz re: talk

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Úterý Duben 29 22:39:22 CEST 1997

Vazeni,

mam dotaz na talk. Mam jinak celkem funkcni system s obcasnym pripojenim na
Net pres PPP a na LAN prostrednictvim ethernetu. Problem se projevuje, kdyz
se snazim navazat kontakt s nekym na Netu prostrednictvim talk. Talk mi
porad pise [Checking for invitation on caller's machine] bez ohledu na to,
zda je zadany uzivatel prave zalogovan, ba i na to, zda vubec existuje na
zadane masine. Dokonce jsem to vyzkousel ciste lokalne, zadal jsem:

talk [uzivatel]@localhost

a chova se to stejne. (localhost je loopback 127.0.0.1) Taky me trochu
znepokojuje to, ze

talk [uzivatel]

vraci chybu Network unreachable, kdyz momentalne neni aktivni PPP spojeni.
Podle me by to spravne melo implicitne zjistovat, jestli ten uzivatel neni
prave zalogovan na lokalni masine.

Izoloval jsem tedy problem - je na me masine - ale ted jsem trochu
bezradny, co dal.

Vi o tom nekdo neco? Diky.

--
Nathan L. Cutler                                T R A N S L A T I O N S
Livingston, s.r.o.                            Legal, Business, Marketing