Novacik ......

Axon Net s.r.o office na axonnet.pollux.sk
Středa Duben 30 07:57:04 CEST 1997

Caute ....

Som novacikom v Linuxe .. Dal som sa ukecat aby som to vyskusal .
Mam na Vas par otazok ohladom Linuxu .... Mam nainstalovany Linux z CD
SARAH ..
Chcel by som ale doinstalovat s CD Infomagic developer resources nejake
programi .....

1. Ako dostanem do Linuxu SOUND Blaster ???(konkretne VIVA SOUND 16)
V skolickach som objavil  nejaky help ako na to ale nejak mi to
nefunguje ...( MAKE CONFIG .....)

2. Ma niekto z Vas skusenosti so strimramy ??? Mam DITTO EASY 800 od
iomegy .... Ako ju tam dostanem ??????(ak je to mozne ..)

3. Moze mi niekto polopaticky vysvetlit ako na RPM subory ????

				Vopred Vdaka Jozef Slovak on irc gulo

Mail : office na axonnet.pollux.sk
alebo  gulo na antisocial.com