Novacik ......

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Duben 30 10:45:22 CEST 1997

> Caute ....

Hi

> Som novacikom v Linuxe ..
Ja bohuzel taky :-)

> Dal som sa ukecat aby som to vyskusal .
Chvalim :-)

> Mam na Vas par otazok ohladom Linuxu .... Mam nainstalovany Linux z CD
> SARAH ..
> Chcel by som ale doinstalovat s CD Infomagic developer resources nejake
> programi .....
>
> 1. Ako dostanem do Linuxu SOUND Blaster ???(konkretne VIVA SOUND 16)
> V skolickach som objavil  nejaky help ako na to ale nejak mi to
> nefunguje ...( MAKE CONFIG .....)

v adresari /usr/src/linux musi byt zdrojove texty kernelu necha se sehnat
skoro vsude (napr.: ftp.spsselib.hiedu.cz). Jako root zadate prikaz
make config (nebo komfortnejsi make menuconfig). Az se bude program
ptat jestli mate zvukovou kartu odpovezte Y, pak budou nasledovat dalsi
otazky ohledne vseho mozneho. NELHAT!!! Mohly by byt dost velke problemy.

> 2. Ma niekto z Vas skusenosti so strimramy ??? Mam DITTO EASY 800 od
> iomegy .... Ako ju tam dostanem ??????(ak je to mozne ..)
opet v kernelu naistalovat podporu pro paskova archivacni zarizeni. (Mozno
zavest i jako modul)

> 3. Moze mi niekto polopaticky vysvetlit ako na RPM subory ????

na co?

						Ondra