Dotaz re: talk

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Duben 30 10:37:47 CEST 1997

> Vazeni,
>
> mam dotaz na talk. Mam jinak celkem funkcni system s obcasnym pripojenim na
> Net pres PPP a na LAN prostrednictvim ethernetu. Problem se projevuje, kdyz
> se snazim navazat kontakt s nekym na Netu prostrednictvim talk. Talk mi
> porad pise [Checking for invitation on caller's machine] bez ohledu na to,
> zda je zadany uzivatel prave zalogovan, ba i na to, zda vubec existuje na
> zadane masine. Dokonce jsem to vyzkousel ciste lokalne, zadal jsem:
>
> talk [uzivatel]@localhost

> [...]

Moc tomu nerozumim, ale myslim, ze neni naistalovan demon pro talk. Lze to
vyresit, kdyz pridame radky:

talk	dgram	udp	wait	root /usr/sbin/tcpd in.talkd
ntalk	dgram	udp	wait	root /usr/sbin/tcpd in.talkd

do souboru /etc/inetd.conf

Jinak nevim, ale snad to bude fungovat. Jeste pozor: V souboru /etc/hosts
musi byt zapsan vas pocitac

					Ondra