Dotaz re: talk

Tomas Potok tomas na gymgol.nr.sanet.sk
Středa Duben 30 15:26:25 CEST 1997

> Podivejte  se do /etc/inetd.conf, je-li tam neco jako
>
> talk  dgram  udp  wait  root  /usr/sbin/tcpd  /usr/sbin/in.ntalkd
> ntalk dgram  udp  wait  root  /usr/sbin/tcpd  /usr/sbin/in.ntalkd

Robi mi to uplne to iste, len na lokalnej masine to ide v pohode.
Skusal som talkovat na ULTRIX von a nechce sa spojit, len stale vypisuje
tu hornu hlasku. Na tom ULTRIXE mi dokonca nevypisal ani to, ze niekto so
mnou chce hovorit z Linuxu (mojho).

Inetd.conf mam ok.

--
Tomas Potok, student & Linux admin., Gymnazium Golianova 68, Nitra
potok na afnet.uniag.sk