Napiste mi neco hezkyho - je mimo misu

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Duben 30 13:08:46 CEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Vladimir Borovicka wrote:

> Date: Wed, 30 Apr 1997 12:51:31 +0200 (MEST)
> From: Vladimir Borovicka <vladboro na mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Napiste mi neco hezkyho
>
> Dobry den,
> Jak by se vam libilo kdyby vam porad nekdo nadaval?  Volal vas
> hovado, lump, a vselijaky jiny urazky?
> Napiste mi neco hezkyho vy pacholci nebo se vam tady na tu skupinu
> vyzvracim.
> Priste uz budu sprostej.

Marne jsem v tomto textu hledal alespon zminku o problemech souvisicich
nejak se zamerenim teto diskusni skupiny.

Ani kdyz bych se pokusil sestavit z tech zmatenych slov a pismen nahore slovo LINUX,
tak by to neslo.

 takze : vo co tu GO !?!?

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "