ADMIN: Dalsi spam (Re: Napiste mi neco hezkyho - je mimo misu )

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Duben 30 13:38:10 CEST 1997

"Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague" pise:
:
: Marne jsem v tomto textu hledal alespon zminku o problemech souvisicich
: nejak se zamerenim teto diskusni skupiny.
:
: Ani kdyz bych se pokusil sestavit z tech zmatenych slov a pismen nahore slovo
:  LINUX,
: tak by to neslo.
:
:  takze : vo co tu GO !?!?
:
	Ja jsem v pravidlech tusim psal, ze na off-topic prispevky mate
reagovat dopisem autorovi (coz je v tomto pripade problematicke),
nebo ze na ne reaguje spravce konference. Prosim nezatezujte tuto
konferenci dalsim balastem. Doufam, ze se situace vyresi stopnutim
brany do newsu.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/