batch uprava souboru

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Středa Duben 30 13:18:34 CEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Ondrej Bezucha wrote:

> Jedna moznost je pouzit sed. Necha se to taky udelat pomoci utility tr.
> Pouziti viz man.
> :-)

S tim 'tr' by to asi nebylo to prave, nebot 'tr - translate or delete
character' - cituji z man ;-)) by provedlo nahradu jednotlivych znaku a
tady, pokud jsem to spravne pochopil, slo o zamenu celeho radku
zacinajiciho nejakym klicem.

				Ivan

Ivan Simonik
INEC s.r.o.                           PHONE: +420-5-45222828 ext.251
Internet centrum Brno                 FAX  : +420-5-45223732
Dusikova 3                            E-MAIL: Ivan.Simonik na brno.inec.cz
638 00 BRNO
Czech Republic