INIT:PANIC

Tibor Zavartkay tito na vdstudentserv02.utc.sk
Pátek Srpen 1 22:41:39 CEST 1997

Pri pridani riadku :  mgetty -x 9 -n 1 -s 38400 -D  do inittab a
nasledovnom init q som sa stretol s hlaskou :
INIT:PANIC:  Segmentation violation Giving up. Neviete niekto co by to
mohlo znamenat ?
V mgetty som prikombajnoval -DAUTOPPP. Ked som to spustil v bashi s hore
uvedenymi parametrami, tak to fungovalo podla mojich predstav. Problemi
nastali iba pri init q a to tak, ze sa nedalo korektne zhodit server a po
tvrdom resete uz Linux nenabehol. Zkoncil po mountnuti root file systemu s
hore uvedenou hlaskou. Bezim na jadre 2.0.30 a pouzil som
mgetty-1.1.5-1.i386.rpm