INIT:PANIC

Ondrej Filip feela na ipex.cz
Sobota Srpen 2 10:14:44 CEST 1997

On Fri, 1 Aug 1997, Tibor Zavartkay wrote:

> Pri pridani riadku :  mgetty -x 9 -n 1 -s 38400 -D  do inittab a
> nasledovnom init q som sa stretol s hlaskou :
> INIT:PANIC:  Segmentation violation Giving up. Neviete niekto co by to
> mohlo znamenat ?
> V mgetty som prikombajnoval -DAUTOPPP. Ked som to spustil v bashi s hore
> uvedenymi parametrami, tak to fungovalo podla mojich predstav. Problemi
> nastali iba pri init q a to tak, ze sa nedalo korektne zhodit server a po
> tvrdom resete uz Linux nenabehol. Zkoncil po mountnuti root file systemu s
> hore uvedenou hlaskou. Bezim na jadre 2.0.30 a pouzil som
> [...]
Pokud ste pridal rade PRESNE tak, jak pisete, neni divu, ze se to initu
nelibilo. Init je pomerne haklivy na korektnost inittabu. Zkuste tedy
radku vymazat a posleze ji pridat a to korektne. Cela radka by tedy mela
vypadat napr.:
S0:2345:respawn:/usr/sbin/mgetty -x 9 -n 1 -s 38400 -D ttyS0
				Feela

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz