RPM neinstaluje - znovu

Zdenek Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 5 10:41:06 CEST 1997

> Dobry den,
> 	jeste jednou se obracim s prosbou o pomoc. Potrebuju nutne naistalovat
> dalsi rpm balicky a rpm mi nefunguje.
>
> [root na pluto stahnuto]# rpm -i mysql-3_20_24-3_i386.rpm
> failed dependencies:
>         libreadline.so.2 is needed by mysql-3.20.24-3
>         libm.so.5 is needed by mysql-3.20.24-3
> [root na pluto stahnuto]#
>
> libm.so.5 mam nainstalovane a libreadline.so.2 taky
>
> Dekuji za rychle i pomalejsi odpovedi.

Jo, na podobny problem jsem tady narazil. Konkretne pri instalaci binarky Apache s Czech_mod.
Po delsim zkoumani jsem prisel na to, ze dany rpm balik proste hledal prislusne knihovny NEKDE JINDE.
A to predevsim v /lib.
Doporucuji tedy nahlednout do *.spec od baliku, ktere vam nejdou a zkusit vyzkoumat, kde hleda potrebne knihovny.
Ve finale staci vytvorit prislusne linky a je po problemu.

---
Zdenek Mazanec