Locales & cestina vubec (long)

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Srpen 5 10:42:11 CEST 1997

On Wed, 9 Jul 1997, Michael Mraka wrote:

> Ahoj,
>  tyhle dotazy jsou nejspise na pany Michla a Sauera, ale pripominky jsou
>  samozrejme vytany od kohokoliv :-)
>
> ----
>  1) Pri prekladu locales se mi nepodarilo nijak vyrobit LC_TIME;
>  preklad z WG15-collections od pana Michla konci:

>  soubor cs_CZ.ISO8859-2/LC_TIME se vytvori, ale s nulovou delkou (nicmene
>  tohle mi zase az tak nevadi jako spise to nasledujici:)

  Zde by bylo dobre si precist Czech Howto - Locales. Pokud to ani potom
fungovat nebude tak bych alespon potreboval vedet verzi Libc a take
distribuci linuxu.

>  2) pri nastaveni LC_ALL=cs_CZ.ISO8859-2 (resp. LC_CTYPE) dopada vetsina
>  programu takto:
>  $ls
>  Segmentation fault
>  to stejne pri nastaveni LANG=cs_CZ.ISO8859-2 (vyzkouseno na dvou
>  linuxovych strojich)

 Tady zalezi na tom jaka distribuce se pouziva a jak jsou jednotlive
baliky prelozeny. Neco podobneho mi to delalo pokud to chtelo katalog zprav,
ktery neexistoval a to pouze v pripade, internacionalizace byla resena
GNU zpusobem (ne prez funkce libc).

>  5) existuji nekde popisy formatu definicnich souboru pro localedef?

 To bych take rad vedel. Ja jsem ty definice napsal intuitivne
(prostudoval jsem nekolik definic pro jine teritoria).

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *