Locales & cestina vubec (long)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 5 15:44:06 CEST 1997

>  Zde by bylo dobre si precist Czech Howto - Locales. Pokud to ani potom
>fungovat nebude tak bych alespon potreboval vedet verzi Libc a take
>distribuci linuxu.

ok --- po delsim laborovani s libc jsem se dostal az k verzi 5.4.30 a uz
se mi to povedlo prelozit korektne... (s verzi 5.4.34 zase pro zmenu pada
rpc.mountd --- grrr)

> Tady zalezi na tom jaka distribuce se pouziva a jak jsou jednotlive
>baliky prelozeny. Neco podobneho mi to delalo pokud to chtelo katalog zprav,
>ktery neexistoval a to pouze v pripade, internacionalizace byla resena
>GNU zpusobem (ne prez funkce libc).

stroje jsou RH (4.2 a 4.0 asi) zrejme to bylo starsi libc tad uz to
(zatim) nedela

> To bych take rad vedel. Ja jsem ty definice napsal intuitivne
>(prostudoval jsem nekolik definic pro jine teritoria).

mam manovou stranku pod solarisem, ale je to asi jiny format, ALE
nasel jsem taky manove stranky pro DEC Alpha, ktere popisuji stejny
format jako ma linux:
http://www.rz.uni-wuerzburg.de:5000/locale(4)
http://www.rz.uni-wuerzburg.de:5000/localedef(1)
http://www.rz.uni-wuerzburg.de:5000/charmap(4)

podle nich jsem trochu upravil soubor cs_CZ ve WG15collection, najit ho
muzete na
ftp://ftp.fi.muni.cz//ftp/pub/localization/locale/WG15-collection.tar.gz

>*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *

Dalsimu pocestovani linuxu zdar :-)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael