KOMPILACE, GCC PODRUHE

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pátek Srpen 8 08:17:26 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Egon Eckert <egon na www.capitol.cz>:
-> :  Bingo, nevim jestli jsi mi nekoukal pres rameno, kdyz jsem to mrsil, ale
-> : naprosto presne jsi to odhadnul, ja opravdu zapisoval 11B do 10B pole

-> Myslel jsem, ze tohle presne odchytava Electric Fence. Nebo je hacek v tom,
-> ze pri malloc (10) dostanu naalokovanejch ve skutecnosti 16 bytu a SEGV to
-> hodi az pri zapisu do toho 17. ?

no, je dost mozne ze malloc zaokruhluje na niekolko bytes ale myslite ze
prave na 8 ? sice na pentiach sa to moze zist ale... myslim ze da sa
nastavit ci chcete rychle alebo usporne alokovanie...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar