KOMPILACE, GCC PODRUHE

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 11 14:59:09 CEST 1997

Matus Uhlar pise:
: In cz.comp.linux was written by Egon Eckert <egon na www.capitol.cz>:
: -> :  Bingo, nevim jestli jsi mi nekoukal pres rameno, kdyz jsem to mrsil, al
: e
: -> : naprosto presne jsi to odhadnul, ja opravdu zapisoval 11B do 10B pole
:
: -> Myslel jsem, ze tohle presne odchytava Electric Fence. Nebo je hacek v tom
: ,
: -> ze pri malloc (10) dostanu naalokovanejch ve skutecnosti 16 bytu a SEGV to
: -> hodi az pri zapisu do toho 17. ?
:
	Lze to nastavit promennou EF_ALIGNMENT.

: no, je dost mozne ze malloc zaokruhluje na niekolko bytes ale myslite ze
: prave na 8 ? sice na pentiach sa to moze zist ale... myslim ze da sa
: nastavit ci chcete rychle alebo usporne alokovanie...

	Na to bych si nevsadil. Ale pokud chcete menit alokacni strategii,
nic vam nebrani udelat sdilenou knihovnu s malloc() a free() a dat ji
jako LD_PRELOAD.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/