Diletantsky dotaz, jak rozpakuju gzip -c

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 8 15:25:28 CEST 1997

Narazil jsem na problem. Asi je to strasna pitomost, ale nikde nemuzu
najit jak na to. Zapakoval jsem soubory prikazem gzip -c * > data.gz
v domeni, ze zase pujdou rozpakovat. Jenze ono se mi to rozpakovava
jako jeden velky soubor pod jmenem posledniho souboru co jsem
zapakoval.
Da se s tim neco delat?

diky
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost. Byl po dvaceti
letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel prirozenou smrti.