Diletantsky dotaz, jak rozpakuju gzip -c

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 8 14:36:01 CEST 1997

> Narazil jsem na problem. Asi je to strasna pitomost, ale nikde nemuzu
> najit jak na to. Zapakoval jsem soubory prikazem gzip -c * > data.gz
> v domeni, ze zase pujdou rozpakovat. Jenze ono se mi to rozpakovava
> jako jeden velky soubor pod jmenem posledniho souboru co jsem
> zapakoval.

Vzhledem k tomu, ze -c rika, ze se ma brat jeden dlouhy standardni
vstup, tak nevidim zpusob, jak byste mohl ty soubory dostat zase
zpatky. Nerozumim tom, ze vam to rozpakovava do jmena posledniho
souboru: pokud to rozbalujete gunzip -c, tak to jde na standardni
vystup, jinak to prejmenovava soubor.gz na rozbaleny soubor.

> Da se s tim neco delat?

Pouzit tar.

                   I can take or leave it if I please
    European RC5 56 bit cracking effort -> http://www.cyberian.org/
Please note that I will be without e-mail access from August 21 for a month.