Diletantsky dotaz, jak rozpakuju gzip -c

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Srpen 8 14:51:03 CEST 1997

Honza Pazdziora wrote:

> Vzhledem k tomu, ze -c rika, ze se ma brat jeden dlouhy standardni
> vstup, tak nevidim zpusob, jak byste mohl ty soubory dostat zase
> zpatky. Nerozumim tom, ze vam to rozpakovava do jmena posledniho
> souboru: pokud to rozbalujete gunzip -c, tak to jde na standardni
> vystup, jinak to prejmenovava soubor.gz na rozbaleny soubor.

> Pouzit tar.

Pokud chces ty soubory za kazdou cenu dostat zpatky (i.e. mezitim
jsi vymazal originaly), tak zkus tohle:
GZIP zapisuje do souboru nejakou kratkou hlavicku - nejaky magic;
zkus ten velky gzip rozdelit na kusy vzdy pred tou hlavickou;
pak musis zkontrolovat soubor po souboru, jestli je to kompletni gzip
soubor. Je-li tam chyba, budes muset dva soubory spojit do jednoho.
Jmena jim budes ovsem muset vymyslet uplne znova ...

					Edheldil