Kopirovanie linuxoveho filesystemu, ktory program je najlepsi?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Srpen 8 15:06:43 CEST 1997

> Me by hlavne zajimalo k cemu presne ty diry slouzi a jak to funguje.
> A v cem se jeste ext2fs lisi od ostatnich fs.
> Diky

Podle mne je to spise vlastnost jadra. Na FAT to nejde protoze to jeji
struktura neumoznuje. Melo by to vsak jit na vsechny file systemy, ktere
vychazeji z unixoveho pojeti i-uzlu. Zminka o dirach je i v Bachovi,
kde se to povazuje za normalni a v te dobe urcite o ext2fs nikdo
nemel ani paru.

Diry podle mne: V i-uzlu je seznam bloku, ktere jsou souborem pouzity
(+1 uroven +2uroven +3 uroven neprimych odkazu nebo jak se tomu rika).
Vsechny odkazy na bloky se samymi nulami se odkazuji do jenoho bloku nul.

Toto by slo zobecnit, pokud by existoval nejaky jiny, stejne hojne rozsireny
blok.

Brno, Czech Republic