Kopirovanie linuxoveho filesystemu, ktory program je najlepsi?

Alexandr Malusek malusek na sysel.ujf.cas.cz
Pátek Srpen 8 20:14:41 CEST 1997

davro na ics.muni.cz (David Rohleder) writes:

> Diry podle mne: V i-uzlu je seznam bloku, ktere jsou souborem pouzity
> (+1 uroven +2uroven +3 uroven neprimych odkazu nebo jak se tomu rika).
> Vsechny odkazy na bloky se samymi nulami se odkazuji do jenoho bloku nul.

Mozna to tak skutecne je - ja nevim :-). fsck by v tomto pripade
muselo akceptovat datovy blok sdileny vice inody a funkce write() by
musela detekovat, ze se jedna o sdileny blok, aby pri zapisu alokovala
novy blok. (Myslim, ze takto to nefunguje, ale udelat by to slo)

--
Alexandr Malusek (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR