Netscape > 3.01

Robert Myska myskar na risc.upol.cz
Pondělí Srpen 11 09:03:09 CEST 1997

> Mam na svem Linuxu systematicky problema s Neckejpama verze vyssi nez
> 3.01... kdyz pustim treba 4.02b7, tak nenabehne, pouze se objevi jeji
> proces a navic dns_helper a netstat <zobie>..... pritom 3.01 chodi
> normalne - netusite nekdo, kde by mohla byt chyba ??? Uz jsem zkousel
> kdeco a porad nic. Dost me to zere nebot bych rad upgradoval...

Bud rad, ze ti chodi 3.01 ;-)
Me zase nefunguje cokoli pod 4.0x s temi samymi projevy - netstat
zustane viset jako <zombie> a pak uz nic. Nejdriv to bylo jenom
obcas, ted uz porad. Chodi mi jenom NC 4 a to je na mych 16MB RAM
krava obrovska. Jestli nekdo vi, proc to blbne, velice rad
downgraduji.

> Kernel mam 2.0.29, Slack 3.2, XFree 3.3 .....

Kernel 2.0.30, Debian 1.3m XFree 3.2

					Robert Myska