Netscape > 3.01

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Srpen 12 17:01:25 CEST 1997

Robert Myska wrote:

> Bud rad, ze ti chodi 3.01 ;-)
> Me zase nefunguje cokoli pod 4.0x s temi samymi projevy - netstat
> zustane viset jako <zombie> a pak uz nic. Nejdriv to bylo jenom
> obcas, ted uz porad. Chodi mi jenom NC 4 a to je na mych 16MB RAM
> krava obrovska. Jestli nekdo vi, proc to blbne, velice rad
> downgraduji.

> Kernel 2.0.30, Debian 1.3m XFree 3.2

Shodou okolnosti jsem vcera b7 preinstaloval a krome jiz zminenych
fontovych problemu chodi bez problemu

dopurucuji  natahnunt comunicator - rozbalit nekde v /tmp
pustit ns-install
nastavit export MOZILLA_PATH (Pozor na dve LL :-) vim proc to pisu :-))
a CLASSPATH ktera ukazuje na java40.jar  pripadne jeste
XUSERFILESEARCHPATH a  NPX_PLUGIN_PATH na pluginy
a musi to fungovat  - ale jinak je to uz vazne poradny bumbrlicek
a N3 se mi zda pouzitelnejsi
(Jo a jinak tady neni napsano nic co by nebylo v README pro intalaci
snad jen ze debianovska instalace netscape-u jeste nastavuje
promennou "MALLOC_CHECK_=0"

--
  There are no significant bugs in our released software   Bill