Kopirovanie linuxoveho filesystemu, ktory program je najlepsi?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Srpen 11 11:28:55 CEST 1997

> Mozna to tak skutecne je - ja nevim :-). fsck by v tomto pripade
> muselo akceptovat datovy blok sdileny vice inody a funkce write() by
> musela detekovat, ze se jedna o sdileny blok, aby pri zapisu alokovala
> novy blok. (Myslim, ze takto to nefunguje, ale udelat by to slo)

Mate pravdu. Spise jsem mel na mysli, ze ten ten odkaz je veden na nejaky
specialni blok (rekneme 0), ktery se nepouziva a funkce pro cteni vraci
blok plny nul. Kdyby byly bloky se samymi jednickami stejne caste jako ty
se samymi nulami, tak by to slo mozna zobecnit (odkaz na blok cislo 1, ktery
se z definice nepouziva atd.).

> --
> Alexandr Malusek (malusek na ujf.cas.cz)
> UJF AV CR

Brno, Czech Republic