Kopirovanie linuxoveho filesystemu, ktory program je najlepsi?

Martin Mares mj na mj.gts.cz
Sobota Srpen 9 01:27:00 CEST 1997

Hello, world!

> Mozna to tak skutecne je - ja nevim :-). fsck by v tomto pripade
> muselo akceptovat datovy blok sdileny vice inody a funkce write() by
> musela detekovat, ze se jedna o sdileny blok, aby pri zapisu alokovala
> novy blok. (Myslim, ze takto to nefunguje, ale udelat by to slo)

   Ja mam pocit, ze to je proste extra vyjimka s _fiktivnim_ blokem
plnym nul, jehoz cislo je pri praci FS zpracovavano zcela zvlaste. Ale
do zdrojaku jsem se na to jeste nedival...

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"To be or not to be? It's simple: $2b or (not $2b) = $ff"