Sys:Syslog vs. Linux

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 11 21:10:06 CEST 1997

On Mon, 4 Aug 1997, Petr Snajdr wrote:

>   pokusil jsem se napsat karticky program v perlu, ktery "spolupracuje"
> se Syslogem, ale neajak to nefunguje. vzdy se mi vrati navratova hodnota
> 55 a syslog nezaregistruje vubec nic.
[...]

to bude asi tim, ze uvedeny modul se snazi komunikovat pred UDP a syslogd
na to neni nakonfigurovany (viz man syslogd) (coz je ovsem rozumne,
protoze jinak by do nej mohl posilat po siti kdokoli cokoli)

nejlepsim resenim (IMHO) je predelat modul tak, aby otevrel spojeni na
unix-domain socket /dev/log a psal hlasky do nej (problem je, ze tohle
funguje na linuxu, ale treba--jak si vzpominam--v solarisu je to trochu
jinak)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)