nwmsg a zombie kerneld

Jiri Polach sprava na jh-inst.cas.cz
Pondělí Srpen 4 14:57:38 CEST 1997

Minuly tyden se mi stala zvlastni vec: na linuxovem stroji mam prostrednictvim
ncpfs trvale pripojenu cast svazku z NetWare 4.10 (v bindery emulaci). IPX
konfigurace obsahuje internal network a bezi ipxd. Ze sveho pc jsem poslal na
vsechny stanice zpravu prikazem: send "text zpravy" to everybody /b. Kdyz jsem
se asi za dve hodiny dival na procesy bezici na linuxu, bylo tam nejmene
dvacet "(zombie kerneld)" a cas od casu (s intervalem nekolik minut) se
objevil proces nwsend, ktery za nekolik sekund skoncil. Vedel by nekdo, co je
spatne a proc tam ty kerneld procesy vznikaji a nemizi ?

Diky.

Jiri Polach