nwmsg a zombie kerneld

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 11 21:15:32 CEST 1997

On Mon, 4 Aug 1997, Leos Bitto wrote:

> Ja mam s kerneld jinou nemilou zkusenost: na dvou pocitacich se mi stava,
> ze se mi tam pozvolna objevuji procesy (modprobe <zombie>) a ja nevim

mne se zase objevovaly zombie od request-route (coz jsem "vyresil"
zlikvidovanim uvedeneho skriptu, jelikoz byl stejne akorat k vzteku)
mam dojem, ze kerneld nejak zapomina delat wait() apod. na sve potomky
(zanedbani povinne pece?! :> ), ale nemam cas ni naladu to v dohledne dobe
blize zkoumat :(

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)