nwmsg a zombie kerneld

Leos Bitto bitto na altec.cz
Pondělí Srpen 4 15:49:51 CEST 1997

Ja mam s kerneld jinou nemilou zkusenost: na dvou pocitacich se mi stava,
ze se mi tam pozvolna objevuji procesy (modprobe <zombie>) a ja nevim
proc. Neni jich moc, ale jsou. Poprve jsem na to prisel kdyz asi po 14ti
dnech provozu jeden pocitac zacal delat naprosto co ho napadlo - no bylo
to tim, ze mu zombie sezraly veskerou volnou pamet i swap. Prozatim jsem
to vyresil tak ze jsem ty pocitace nechal kazdou noc rebootnout, ale
rozhodne to tak nechci nechat a rad bych to vyresil nejak cisteji. Chtel
bych vedet proc se to tam deje a jak to odstranit. A rad bych tam nechal
bezet kerneld i nadale, i kdyz vim ze by to slo i bez nej.

Nesetkal jste se nekdo s timto problemem? Nebo nenapada nekoho jak to
resit?

Diky za vsechny vase napady.

Leos Bitto