problem s userama

Pavel Krbec jun. krbecjun na dec59.ruk.cuni.cz
Úterý Srpen 12 22:19:57 CEST 1997

Dobry den,
pouzivam linux doma jako workstation, takze jsem vetsinou nahlasen jen ja
sam. Casto mam ale v iXech otevreno vice xterminalu. Kdyz se potom z
nejakeho xterminalu odhlasim, prikaz who mi stale vypisuje, ze jsem z toho
jiz neexistujicim xtermu nalogovan. Viz priklad.

pavel    tty2     Aug 12 18:00
pavel    tty1     Aug 12 17:59
pavel    ttyp0    Aug 12 22:00 (:0.0)
pavel    ttyp1    Aug 12 22:23 (:0.0)
pavel    ttyp2    Aug 12 22:23 (:0.0) << Tenhle by tu uz nemel byt, mam
otevrena jen 2 xtermova okna, to z toho tretiho jsem se uz logoutnul.

Je to mala vada na krase, ale stve me. Pomuze mi nekdo ?

Diky Pavel Krbec

krbecjun na cuni.cz