problem s userama

Alexandr Malusek malusek na sysel.ujf.cas.cz
Středa Srpen 13 19:29:16 CEST 1997

krbecjun na dec59.ruk.cuni.cz (Pavel Krbec jun.) writes:

>  Casto mam ale v iXech otevreno vice xterminalu. Kdyz se potom z
> nejakeho xterminalu odhlasim, prikaz who mi stale vypisuje, ze jsem z toho
> jiz neexistujicim xtermu nalogovan.

Zalezi na zpusobu ukonceni xtermu:

Prikaz who bere informace ze souboru /var/run/utmp. xterm "odforkuje"
shell, zapise do utmp, a pak ceka na ukonceni shellu. Kdyz skonci
shell, tak odstrani polozku z utmp a skonci. Pokud xterm ukoncite pres
signal SIGKILL, pak nema moznost odpovidajici polozku souboru utmp
odmazat.

Je-li problem zpusoben necim jinym, pak musite presneji specifikovat
co myslite tim odhlasenim, ...

--
Alexandr Malusek (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR