gpm

Dzon dzon na writeme.com
Neděle Srpen 17 10:59:04 CEST 1997

ahoj,
mam problem, ktery mi celkem vadi: nemuzu rozchodit gpm s moji krysou.
Zkousel jsem spoustu kombinaci parametru:
gpm -b 1200 -m /dev/ttyS0 -t ms -2
    -b 600  -m /dev/cua0  -t bare
               /dev/mouse
ruzne kombinace, a co se nestalo [teda stalo]: parkrat jsem to rozjel!!!
Ovsem kdyz jsem potom opakoval spusteni gpm se _stejnymi_ parametry, mel
jsem smulu. Jak to?
Jak se to chova: bud mys proste nejede, nebo ten pripad jako kdyz u m$w
vytahnete mys a opet ji pripojite: obcas poskoci, obcas stiskne, obcas
copy, obcas paste nezavisle na tom co bych od ni chtel.
Pod Xama mys jede v pohode, ale pouze v tom pripade, ze killnu gpm.
A neco o hardwaru: mam seriovou krysu na COM1, je to dvoutlacitkova
Mitsumka za dve stovky, moc prijemna do ruky [kdo mate neco novyho od
Mitsumi, tak je to presne ta co je vyfocena na takovym 'leporelku' s Mits.
vyrobkama jako 'domesticated mouse'].

Jinak jindy a jinde jede uplne bez problemu.

RH4.1, 2.0.30, AMD K5/90, 32MB, gpm tusim 1.10

							-Dzon