totalni crash - samba ?

David Hysek davidh na txn.cz
Neděle Srpen 17 12:36:37 CEST 1997

Stala se mi divna vec. Z petadevadesatek jsem se pokusil o kopirovani cca
600MB
velikeho souboru na Samba server (samba 1.9.16p11, jadro 2.0.30, Redhat
4.1) a ceho jsem
se nedockal. Soubor se zacal kopirovat, posleze kernel nahlasil 'Couldn't
get a free page.....',
petadevadesatky se ne a ne probudit a byl jsem rad, ze jsem Linux jakz
takz korektne
rebootoval. Po rebootu na druhy pokus to same. Tomu rikam poradny crash.
Velmi me ale zarazi, ze nevim kde je chyba.
Muze mit vliv, ze filesystem s temito daty v Unixu je mountovany jako vfat
(mel jsem s tim v
minulosti trochu problemy, zvlaste co se tyka velkych/malych pismen) ?
Nesetkal jste se s tim nekdo ?

						Diky

David Hysek
e-mail: davidh na txn.cz