off-line mailovani

Jan Polak xpolak na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 19 10:55:33 CEST 1997

"Snek" Stanek Petr wrote:

> Slo by odesilat e-mail pres POP3 ???

To by neslo, taky jsem mel na mysli stazeni posty, ale mel jsem to asi
taky napsat.

> Pri odesilani vetsiho mnozstvi posty, je dost otravne prohlizet
> frontu sendmailu jestli liz odeslal, a stoji to pak zbytecne vice penez
> pro Telecom. (odeslat sendmail -q & , a pak kontrola sendmail -bp)

Pokud se to dela automaticky, tak to otravne neni.
Ja to mam nastavena tak, ze se trikrat denne ( coz mi staci) pripojim k
providerovi,
- odeslu postu ktera je ve fronte (pokud nejaka je - (sendmail -q ;
  jako smart relay mam nastaveny mailserver providera, takze je i vetsi
  mnozstvi posty odeslane skoro okamzite a dal se stara provideruv
  mailserver.
- prijmu postu pro vsechny uzivatele(popclient)
- odpojim se.
Krome toho se toto deje (krome toho odpojeni) , pokud nektery uzivatel
ma pozadavek na pripojeni ven na internet. Navaze se dial-up spojeni,
vymeni se posta, a pak se v danych intervalech testuje, jestli spojeni
existuje, a pokud ano, tak se opet vymeni posta.
Doufam, ze takhle zadne penize Telecomu zbytecne neplatim.

--
S pozdravem

e-mail: xpolak na informatics.muni.cz