Kopirovanie linuxoveho filesystemu - Partition Magic

"Snek" Stanek Petr finurad na ova.comp.cz
Středa Srpen 20 18:48:30 CEST 1997

> Patrition Magic v.2 neumi s ext2 nic delat! Jen jej zobrazi.
> Verze 3 je podle manualu natom stejne, mam ho a hned vyzkousim.

            P A R T I T I O N    M A G I C    3 . 0
                    Mala recenze programu
Klady:
  + oproti verzi 2.0 muzeme menit rozdelení disku bez rozdílu zda je zní
    spusten program PM 3.0.
  + automaticka instalace ovladace mysi
  + zhodnocení velikosti clusteru a zmenu jeho velikosti (napr. po
    pouzití programu FIPS+FDISK k rozdelení disku 2GB na 1.2/0.8GB
    usetríte zmenou velikostí clusteru az 90MB!)
  + znatelnì rychlejsí oproti PM 2.0
  + moznost spustit z dos diskety bez Win95

Zápory:
  - vùbec nepracuje s filesystemem ext2, jen jej zobrazí vcetnc
"Linux-swap"
  - nenajde stejne jako Win95 HDD který není povolen v BIOSU a presto
    jej pod Linuxem vesele pouzívám (EIDE 1.7GB /dev/hdb1)
  - Je ochoten po varování smazat aktivní botable partition a potom jiz
    neumi oznacit jinou za bootable napr. ext2. Pak opet nastupuje FDISK
  - neumí prenést MS systém (napr. jako sys.com)
  - cena se mi zdá ponekud vysoká (Jako správce 120 PC jsem jej pro
    firemní ucely jeste nepotreboval.)

Ukazku vzhledu programu muzete nalezt na URL
http://ova.comp.cz/cgi-bin/toISO-8859-2/frws/p-root_p-magic.htm

S pozdravem Snek.
| "SNEK" Petr Stanek          E-MAIL: finurad na ova.comp.cz  |
| Financni urad Ostrava III   I B M   A I X                |
| Spravce site UNIX/WIN NT    L I N U X  R e d  H a t  4.1 |
| WebMaster http://www.comp.cz/linux                       |
|    Mirror http://linux-cz.alla.sk                        |
| HomePage  http://www.comp.cz/linux/snek                  |