problemy s postgresql

ok1iak na linux.ok0npi.ampr.org ok1iak na linux.ok0npi.ampr.org
Úterý Srpen 19 19:46:36 CEST 1997

From: ok1iak na ok0npi.#boh.cze.euro
To: linux na sunsite.mff.cuni.cz

Dobry den.

Nainstaloval jsem postgresql-6.1-6.i386.rpm
ze sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/pub/contrib/....
na pocitac s RedHat 4.1.
Pokud podle navodu zkusim otevrit prazdnou databazi template1
prikazem psql template1, tak postmaster vytvori hlasku
FATAL 1: AssertLruRoom: No opened files - no one can be closed.
psql vrati: Connection to database 'template1' failed.

Mate s tim nekdo zkusenosti? Mate nekdo nainstalovanu tuto databazi
jako rpm balik? Jaky je rozdil mezi postgresql a postgres95?

Dale bych se dlikaci pomoci MySQL, tak to podle copyrightu nemuzu
prodat). Pokud vim, tak mSQL je v kopirovacich pravech je na tom
podobne. Gdbm je pro muj ucel prilis omezeny (pouze jeden klic).
Jde mi take o rozumny interface v nejakem interpretovanem
jazyce, nejlepe tcl.

Tesim se, ze mi pomuzete vyresit muj problem a ze pouziju
poradny databazovy motor pod milovanym Linuxem :-)

Vojtech Bubnik, student FEL CVUT, Praha
tcpip: xbubnik na cs.felk.cvut.cz
ax25:  ok1iak na ok0ppr.#boh.cze.eu