problemy s postgresql

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Srpen 20 12:52:45 CEST 1997

> Dale bych se dlikaci pomoci MySQL, tak to podle copyrightu nemuzu
> prodat). Pokud vim, tak mSQL je v kopirovacich pravech je na tom
> podobne. Gdbm je pro muj ucel prilis omezeny (pouze jeden klic).

Ja myslim, ze prodat jde. Ovsem az po zaplaceni. ;-)
Mimochodem by me v pripade MySQL zajimalo kolik :)

> Jde mi take o rozumny interface v nejakem interpretovanem
> jazyce, nejlepe tcl.

MySQL ma X Window User Interface xmysql. Odkaz je z home page MySQL:
http://www.tcx.se, ale mam obavu, ze je v C.
Interfcae pro programovacio jazyky jsou tamtez dostupne pro Perl a C (
standardne v distribuci ), Python a phpfi. Mozna i dalsi.
Jeste je tu moznost ODBC a JDBC, ale to neni bez problemu.

> Tesim se, ze mi pomuzete vyresit muj problem a ze pouziju
> poradny databazovy motor pod milovanym Linuxem :-)

Coz takhle:

Free Database List
http://iamwww.unibe.ch/~scg/FreeDB/FreeDB.list.html

Linux and Application Utilities