sitovka v Linuxu

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 21 18:28:19 CEST 1997

On 21-Aug-97 Martin Mares wrote:
> Ahoj,
>
>    (1) NE2000-kompatibilni pokud mozno _ne_ -- jsou to vetsinou dosti
> mizerne karty a od vyrobce k vyrobci se jejich kvalita dosti lisi.

Hmmm, ja mam tedy jine zkusenosti. Nekde v bazaru jsem pred pulrokem vyhrabl 3
noname ne2000 kompatibl. ISA karty (kazda byla jina). Jedna stala 150 kacek a
vykon? Pres 650kB mezi Novellovym serverem(3com) a Win95(ne2000). Bohuzel
(bohudik) jsem od te doby moc ve Win nepracoval, takze uz nevim co to bylo za
benchmark nebo jestli jsem to pocital sam (delal jsem ruzny pokusy takze ted
opravdu nevim ze kteryho je ten vysledek). No ale pokud si dobre vzpominam,
tak mezi 3com-3com to nebylo o moc vic (snad 720kb, ale hlavu na to nedam). A
tehdy jsem nejakou 3comu videl v bazaru za 700 nebo 900 (????) - no to je
stejne jedno. Proste vysledek cena/vykon rozhodne ve prospech ne2000. Dodnes
mi slouzi k plne spokojenosti a v zadnym pripade bych nemenil.
Tak doufam, ze jsem to puvodnimu tazateli pekne zamotal :-) (asi ted nevi
zase nic..).
                Jarda