sitovka v Linuxu

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 21 16:41:41 CEST 1997

On Thu, 21 Aug 1997, Martin Mares wrote:

>    (2) Pokud to ma byt 10Mbit Ethernet, pak vrele doporucuji karty 3Com,
> s nimiz mam az na par vyjimek jen ty nejlepsi zkusenosti.

Pouzivam karty SMC EtherEZ (a take par kusu predchozi verze SMC EliteUltra)
a mam s nimi (temer bez vyjimek :-) ) ty nejlepsi zkusenosti.

>    (3) Pokud 100Mbit, asi to nejlepsi, co jsem zatim videl, je SMC
> EtherPower (chip Digital 21140). Existuje take 10Mbitova verse techto
> karet, ktera by podle vseho mela byt rovnez vynikajici, ale dosud
> jsem ji nikdy nevidel. 21140 v 10Mbit modu pracuje rovnez excelentne,
> lec asi neni rozumne kvuli 10Mbitu kupovat 100Mbitovou kartu.

Na 10 Mb je navic skoro zbytecne (?) kupovat PCI kartu (8432 od SMC),
jestlize jde o penize; ISA karta (8416) je prece jen levnejsi.
Pro uplnost - ta 100 Mb se jmenuje 9332.

Pokud vim, tak tyto karty srovnatelne kvality a kdysi srovnatelne ceny
(uz tu bylo par flame wars, ktere z nich jsou lepsi) se ted trochu lisi
cenou ve prospech SMC.

Bohumil Chalupa, MFF UK Praha
P.S. Nic s nima nemam a tak... :-)