Sendmail - chybove hlaseni

Patka Martin smartin na mikros.mikroservis.cz
Neděle Srpen 24 03:09:12 CEST 1997

Zdravim,

asi jsem si zase neco rozhrabal.
Ctel bych se zeptat, co znamena a jak zavazne je toto hlaseni:

Aug 23 23:49:54 mikros sendmail[3378]: daemon invoked without full pathname; kill -1 won't work
Aug 23 23:49:54 mikros sendmail[3379]: starting daemon (8.8.5): SMTP+queueing na 01:00:00

a zaroven bych se chtel zeptat, ktere baliky .rpm jsou nutne pro spravny
chod sendmailu. Asi jsem nainstaloval min, nez bylo zdravo. Ze musi byt i
balik imap-4.1 jsem uz odhalil. Ale stejne mi nejak nejde vyzvedavani posty
z W95 pres POP3.

Nainstaloval jsem nove RH 4.2, ale vsechny konfiguracni soubory jsem pouzil
ze stareho funkcniho RH 4.0. Vsechno chodi, ale se sendmailem mam
problemy...

diky za kazdou radu

Martin Patka
Mikroservis Semily