Sendmail - chybove hlaseni

Ondrej Filip feela na ipex.cz
Pondělí Srpen 25 09:17:45 CEST 1997

On Sun, 24 Aug 1997, Patka Martin wrote:

> Zdravim,
>
> asi jsem si zase neco rozhrabal.
> Ctel bych se zeptat, co znamena a jak zavazne je toto hlaseni:
>
> Aug 23 23:49:54 mikros sendmail[3378]: daemon invoked without full pathname; kill -1 won't work
> Aug 23 23:49:54 mikros sendmail[3379]: starting daemon (8.8.5): SMTP+queueing na 01:00:00

Tohle je normalni. Sendmail se v nove verzi reaguje trochu jinak na signal
1. Asi pred tremi mesici byl s timto signalem velky poprask.

> a zaroven bych se chtel zeptat, ktere baliky .rpm jsou nutne pro spravny
> chod sendmailu. Asi jsem nainstaloval min, nez bylo zdravo. Ze musi byt i
> balik imap-4.1 jsem uz odhalil. Ale stejne mi nejak nejde vyzvedavani posty
> z W95 pres POP3.

Netusim presne, jak jste upgrade provedl. Kadopadne tyto dva baliky by
meli stacit. Co presne Vam popclienti rikaji ? Mozna by to chtelo i
upgrade pam, pwdb a pamconfig kvuli spravne autentifikaci.

> Nainstaloval jsem nove RH 4.2, ale vsechny konfiguracni soubory jsem pouzil
> ze stareho funkcniho RH 4.0. Vsechno chodi, ale se sendmailem mam
> problemy...

Vas problem neni se sendmailem, ale s POPdemonem (jestli sem to spravne
pochopil.

> diky za kazdou radu
>
> Martin Patka
> Mikroservis Semily