Linux ? Ktery a kde???

Neděle Srpen 24 20:22:12 CEST 1997

> Chtel bych si vyskouset Linux, s co nejmensi namahou, takze bych
> potreboval nejakou spolehlivou a blbuvzdornou instalaci. Co poradite ?
> Uz to tu sice nekdy bylo, ale opakovani matka moudrosti.

Doporucuji koupit/pujcit si knihu od O'Reily Pouzivame Linux
(+ za 150,- RedHat 4.2 na CD-ROM)
Mimochodem - jsou v ni dost nepresnosti a/nebo neaktualizovane prupovidky
(ktere se vyvracesi o par stranek dale, kde to jiz aktualizovane je).
Preklad do cestiny je v mnoha pripadech dost nestastny (pamatuji si
Listserver a Moduly -> seznamy adresatu a zaveditelne ovladace zarizeni
oproti swapovacimu souboru), celkove zmatene vysvetlovani principu
funkce DosEmu a otrocky prelozene vety). Nicmene je to o hodne lepsi nez
nic.

Nebo si precist neco ve skolickach:
http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/

Slackware jde nainstalovat do DOSove partition (do adresare LINUX), stejne
tak moje Monkey, kterou uz tak dlouho zanedbavam (to je minidistribuce
Linuxu na 5 disket). Hm, URL je v podpisu ;-)
RedHat je dost klikaci (ala M$ instalace) a tak ho nemam rad :-(

V podstate je jedno, cim zacnete. V kazdem pripade to chce po ruce nekoho,
kdo s tou prislusnou distribuci ma nejake zkusenosti, aby poradil.

Prosim, nerozpoutavejte FlameWar :-)

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/