sendmail a potvrzeni doruceni mailu

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 25 10:52:15 CEST 1997

Dobreho dne preji,

> chci se zeptat kde sendmailu oznamit aby posilal odesilateli mailu
> potvrzeni o doruceni mailu do mailboxu pripadne o jeho cteni. A za druhe
> jak ze sendmailu udelat SMTP relay host.

   (1) Potvrzeni o doruceni se vyzada optionem "-N SUCCESS,FAILURE,DELAY"
(presneji vyzada se tim potvrzeni uspesneho, neuspesneho i zpozdeneho
doruceni). Jestli mne ma pamet neklame, je to podporovano od verse 8.8.

   (2) Neexistuje standardni cesta pro zadost o potvrzeni precteni
mailu. Nektere postovni programy uznavaji sve vlastni extense, jak toto
zaridit, ale zadne obecne uznavane nejsou. Navic nevidim, k cemu je
takova vec uzitecna.

   (3) SMTP relaying je zapnut defaultne, jakmile sendmail bezi jako daemon (to jest
je-li invokovan se switchem -bd).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"f u cn rd ths, u cn gt a gd jb n cmptr prgrmmng."