Sendmail8.8.5 a virtusertable

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Srpen 26 01:09:29 CEST 1997

On Mon, 25 Aug 1997, Alexandr Malusek wrote:

> [...]
> /etc/mail/virtusertable by mel byt soubor ve formatu ndbm, konverze se
> dela prikazem makemap. V RedHatu 4.1 a 4.2 mam makemap zkompilovany
> tak, ze "class" dbm neumi, nicmene muzete pouzit jiny format se
> kterym makemap pracovat umi (napr. hash). [...]

Jen pripominka - v Linuxu jsou funkce ndbm realizovany knihovnou GDBM a
v poznamkach k sendmailu 8.8.7 jsem cetl, ze GDBM nevyhovuje pro pouziti
se sendmailem 8.8 (zkompiluje se v poradku, ale ma problemy se zamykanim).
V 8.8.7 se kontroluje, neni-li dbm soubor ve skutecnosti gdbm - sendmail s
nim pak odmita pracovat. Z Makefile pro Linux je v 8.8.7 podpora ndbm
odstranena.

Je tedy treba pouzivat knihovnu newdb (typy hash, btree).

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz