Sendmail8.8.5 a virtusertable

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 26 11:21:07 CEST 1997

Hello, world!

> Jen pripominka - v Linuxu jsou funkce ndbm realizovany knihovnou GDBM a
> v poznamkach k sendmailu 8.8.7 jsem cetl, ze GDBM nevyhovuje pro pouziti
> se sendmailem 8.8 (zkompiluje se v poradku, ale ma problemy se zamykanim).
> V 8.8.7 se kontroluje, neni-li dbm soubor ve skutecnosti gdbm - sendmail s
> nim pak odmita pracovat. Z Makefile pro Linux je v 8.8.7 podpora ndbm
> odstranena.
>
> Je tedy treba pouzivat knihovnu newdb (typy hash, btree).

   Dalsi moznost ovsem je, pokud neni virtusertable prilis velka, pouzit plain
ascii (typ "text") a usetrit si tak `kompilovani' database.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"God doesn't play dice."    -- Albert Einstein